Skogsfen

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av skogsfen - 16 mars 2013 10:27























                                

         


Dessa tre näverbitar låg under ett golv som vi renoverade för 10 år sedan.

Vi bor i ett hus som vissa delar av är sen slutet av 1700-talet. 

När vi bröt upp golvet så var där fullt med grus och mossa och så dessa bitar.

Jag har sparat dem och de är otroligt fina.

Vår morgon började med Engelsk frukost vi gör det ibland, det är jättegott.

Efter en resa i Skottland har vi infört detta på frukostmenyn.

Där efter påbörjade vi ett projekt som vi talat om en tid.

Vi slipar om golvet i TV-rummet.

Konstigt vad det ena ger det andra.

Jag vann ju 10-tusen för några veckor sedan, pengar vi sa vi skulle göra något roligt för.

Pang så gick bioljudet sönder de var dåligt redan innan så det var ifs väntat.

Så bestämde vi att vi skulle köpa nytt och ta en liten resa över ett veckoslut.

Sagt och gjort, vi började rensa ut de gamla och då sa jag att nu passar vi på och slipar golvet också.

Så nu håller vi på slipar och såpar, vi ska måla om listerna också.

Ja, jag säger då det, arbet skaffar man sig lätt.

 

Så här ser det ut ena halvan är såpad den andra rent trä.

Så fint det ska bli.

Kramar från Skogsfen.

  

Ett ord på vägen: Städa är bra men glöm inte bort att ta en paus ibland, för att göra något kul. 


Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards