Skogsfen

Alla inlägg under maj 2014

Av skogsfen - 29 maj 2014 14:26

.....kantrade lite i våras. Allt bara blev så jobbigt. Jag blev alldeles tom och kände att jag måste försöka komma tillbaka till mig.

Det var så mycket som hände och jag räckte liksom inte till tyckte jag. Och mitt i alltihopa så skulle jag besluta om min pension också. Fast egentligen visste jag hur jag ville, men var på något vis oförmögen att tänka rationellt. Lite gammal skåpmat dök också upp och gjorde att soppan blev ännu osmakligare.

Men hela tiden har jag haft min man som stöttat och uppmuntrat och tagit mig med på små utflykter. Så skönt att han finns där för mig.

Problemet med mamma har lugnat ner sig lite, eller så är det en process som vi alla börjar att anpassa oss till. Det var så svårt se det som hände i hennes huvud och som var verklighet för henne,det är i alla fall lättare att hantera nu. Det svåraste var att jag var tvungen att gå bakom ryggen på min mamma. Alla de saker som hände här runt mig i vår blev bara för mycket och jag tömdes på all kraft. 

Sakta känner jag att jag blir starkare och vill göra saker. Har precis kommit hem efter en skön semester på Rhodos, sol, bad, vila och god mat och dryck gör att man kommer i fas med sig själv igen.

Nu ser jag fram emot midsommar då vi tar en sväng med husvagnen.

Tack alla mina fina bloggvänner för att ni hört av er fast jag inte varit inne här på länge. Jag har tänkt på er.

Kram från Skogsfen. 

  

 

 

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Skapa flashcards