Skogsfen

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av skogsfen - 7 oktober 2014 10:21

....min ny telefon och jag. 

 

Detta är det första fotot med ny fonen. 

 

Jag vill inte vara med på bild, du kan stå där och pilla på din maskin. Du har inte brytt dig ett dugg om mig, så jag bryr mig inte om du får bra eller dåliga bilder....phuffs.

Han ville inte hur jag än lockade och jag förstår honom han var lite sur på mig.

 

Ett litet tillägg, minns ni Rufus och min skogspromenad.

Nu i helgen tog gubben och jag kaffe och gav oss i väg samma tur som Rufus och jag tog. Han följde oss en bit men sen så stannade han och satt kvar tills vi kom tillbaka.

Gubben skrattade och sa -han litar visst på att jag håller reda på dig i skogen.

Ha, ha.

Ska se nästa gång jag går själv om han följer med då.

 

Ha det gott alla så hörs vi. Kramis från

Skogsfen. 

 

 

 

 


Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards