Skogsfen

Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av skogsfen - 5 oktober 2014 18:18

...en bloggvän har lite olika skojiga saker för sig, kolla gärna in på hans sida.http://bosseliden.wordpress.com/

Bland annat så ser hela familjen på film och de betygsätter filmen sen. Varje familjemedlem har 10 poäng att dela ut och de är 4 så högsta poäng på en film är 40 då. Jag har sett flera filmer som han lagt upp men det har inte lockat mig så att jag verkligen tittat på den. Men så kom det en som jag föll pladask för dessutom hade den fått 40 poäng, jag bara måste se den. Inte trodde jag att det skulle gå så fort dagen efter snubblar jag på den och då var det bara inse jag ska se den.

Så i gårkväll var det dags jag frågade gubben om han ville se den också....nja vad är det för film, frågade han. En romantisk komedi, svarade jag. Tveksam sa han, men när det var dax så slog han sig ner och vi började titta. Det var en annorlunda film gav mer än man förväntade sig. Mycket förutsägbar men på ett bra sätt. Vi skrattade flera gånger riktigt hjärtligt. Bra skådespelare som inte gjorde filmen övertydlig. Detta skulle kunna hända eller hur "Bob". En riktigt må bra film. Tack för det tipset Bosse, min man blev positivt överraskad och vi gav filmen två 10-or.

Kram från Skogsfen.

 

Filmens namn: Skottår.

 

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards