Skogsfen

Alla inlägg den 25 december 2014

Av skogsfen - 25 december 2014 17:27

....och ett underbart nytt ÅR som snart börjar ta sina staplande steg. Hoppas Julen varit så magisk som den ibland kan vara, för er. Vi har varit och är fortfarande jätteförkylda både gubben och jag. Men visst har vi också firat jul.....minsta barnbarnet också förkyld(misstänker att det började där och spred sig) fick sina önskningar uppfyllda, lego med hästar och stall och andra djur.  Precis så som det ska vara barns ögon ska tindra utan att man för den delen gjort av med en förmögenhet. Nästa barnbarn i ålder räknat fick en kokbok och en maskin som man kan hacka och skiva grönsaker snyggt och lägga direkt på tallrik. Han har alltid gillat att pyssla i köket jag kommer inte att bli förvånad om han blir kock. De äldre barnen fick presentkort så då blir det vad de själva vill. 

 

Gubben och jag blev inte utan paket vi fick biopresentkort och kaffe och te smaksatt med glöggkryddor. Spännande smak må jag säga. Naturligtvis fick jag en groda, en man kan hänga i granen. MysErnst nya bok fick jag så där får jag många ny tips till pyssel, vi tycker så lika om skogens material Ernst och jag. Ja, alla var nöjda efter utdelningen.

 

I dag är en mellandag när vi bara varit själva och vilat och myst i soffan gubben och jag. I morgon har vi gäster igen och på söndag sen är vi lediga tills Nyårsafton men det är ju lääänge dit. Första året som jag inte jobbat en jul eller mellan jul och nyår eller nyår....jätteskönt.

 

       

 

GOD FORTSÄTTNING

önskar

Skogsfen

 

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards