Skogsfen

Alla inlägg den 1 december 2014

Av skogsfen - 1 december 2014 11:05

...för att uppdatera lite. Kom hem från Tyskland i går har varit på julmarknad och avnjutit god mat och dryck på ett bra hotell. Julmarknaden var jättestor men det var mest mat och godis köpte inte så mycket. En halsduk och glögg.

Lite annat i flytande form också, blev det. Solen sken på lördagen med några grader minus en klar fin dag som fick oss att gå runt och avnjuta vinglögg och annat gott som de hade till försäljning. Små fina bagerier med goda kakor kunde vi ju inte heller motstå. En skön avstressande resa med trevliga medresenärer och trevlig reseledare. 

 

Köket är klart, nu börjar jag med soffan har slipat den och tvättat med målartvätt så nu när jag skrivit klart så ska den grundas.

 

Ha det gott mina vänner. Snart är jag tillbaka som förr. Kramar till de som vill ha.

Skogsfen.

 

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards