Skogsfen

Alla inlägg den 9 augusti 2014

Av skogsfen - 9 augusti 2014 11:16

Hej på er!

 

Nu är det 20 arbetsdagar kvar på mitt arbetsliv sen blir jag PANSIONÄÄÄÄR. Nu när allt är bestämt och påskrivit och klart så vet jag att det blir bäst så. Jag vill så mycket, men tiden har inte räckt till. Mina barnbarn ska få mer av mormor och min mamma behöver mig och jag behöver mig. 

På tal om mamma så mår hon för tillfället bra. Var i går hos henne och putsade hennes fönster, sen fikade vi och hon var för det mesta glad. När hon börjar prata om sånt som inte stämmer får man försöka lura över henne på något roligt igen. 

Nu ska jag dammsuga och torka golv här hos mig, sen ska vi på 50-årsuppvaktning till en god vän och bra granne i kväll. Ha det gott tills vi hörs igen.

Kram från Skogsfen.

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards