Skogsfen

Direktlänk till inlägg 4 september 2013

Smulan...vi ses.

Av skogsfen - 4 september 2013 19:15


Idag blir det bara några rader. Smulan har somnat in alldeles lugnt och stilla. Det som känns sorgligt är att hon fick vara ensam. Vi hittade henne när vi kom hem efter jobbet men det såg ut som om hon bara somnat in. Hon åt lite i dag på morgonen jag hade blött upp torrfoder så det skulle vara lättare för henne. Jag kommer att sakna lilla Smulan. Katten som ville leva och satsade alla sina liv på en gång, i en eldsvåda för 13 år sedan.

   

 
 
primrose

primrose

4 september 2013 22:15

STOR VARM KRAM från mig, vilken katt, lilla gumman!
Primrose

http://enrosafluga.blogspot.com

skogsfen

7 september 2013 09:06

Tack, nu lider hon inte mer. Hon blev aldrig riktigt återställd efter branden, men hon fick 13 år till och hon hade ett gott liv. Nu vilar hon i backen ovanför huset där hon med glädje har lekt.
Kram från mig.

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

5 september 2013 22:15

Kan tänka mig ni kommer att sakna er goa kisse men skönt att hon fick somna in lugnt och stilla
stor kram

http://ingermaryissa.bloggo.nu

skogsfen

7 september 2013 09:09

Jag saknar det lilla hopskrynklade ansiktet de små runda öronen och hennes tillgivenhet. Jag saknar hennes doft, fortfarande efter så många år doftade hon speciellt. Hon fick en annan doft efter branden.
Kram från mig.

 
TantGlad

TantGlad

6 september 2013 17:57

Nämen så ledsen jag blir. Jag ÄR en STOR DJURVÄN!
Lilla smulan. Hon får det bra där uppe och jag förstår hon fått mycket kärlek av dig.
Sympatikram från mig!

http://TantGlad.bloggo.nu

skogsfen

7 september 2013 09:12

Ja, nu har Smulan fått ro och leker lyckligt på himmelsk äng...tillsammans med sin bror som bara blev 1 år.
Kram från mig.

 
Ingen bild

Bosse Lidén

6 september 2013 18:51

Tretton år är en lång tid att leva tillsammans med någon man tycker om. Styrkekram från Bosse

skogsfen

7 september 2013 09:17

14 år hade hon fyllt nu den 7 oktober om hon levt. Ja det är svårt att förstå att hon inte kommer in mer när jag öppnar dörren.
Kram från mig.

 
Ulla

Ulla

6 september 2013 18:56

Smulan,,,,,Kram på dig,,

http://hoppets.bloggplatsen.se

skogsfen

7 september 2013 09:18

Tack och kram tillbaka.

 
Spanaren

Spanaren

8 september 2013 17:34

Finaste Smulan vi är många som tänker på dig och sörjer med matte och husse/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

skogsfen

9 september 2013 19:19

Tack Spanaren, Kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards