Skogsfen

Alla inlägg den 21 november 2016

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.

         

Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var lagom stort. Sydde en grön kant och en spräcklig kant. Sen klippt ut trollsländor som ska sys fast på täcket och sen ska det dit filt och ett bakstycke och därefter ska det Quiltas.  Ja käre tid inte trodde jag detta om mig. Och jag har till och med sprättat upp ärmar på en jacka och sytt in dem...träning ger färdighet.

Kram på er från Skogsfen. 

 

Sen har jag varit väldigt flitig med penseln i höst. Det är därför jag inte varit här så ofta, har inte haft tid.

                     

 

Kram från Skogsfen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016
>>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards