Skogsfen

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2014

Omtumlad...

Av skogsfen - 20 oktober 2014 09:38


 



Blev avtackad i onsdags av min chef och det värmde mitt hjärta.

För jag fick höra så mycket fint som jag inte visste om mig själv.

Dessutom fick jag blommor, choklad (uppäten nu),en bok, handgjort fat (väldigt fint) ljus med fat (liknande som fatet men i en lite rödare nyans och inte samma mönster) och servetter. Fick också veta att jag var saknad av mina arbetskamrater.

Jag var alldeles omtumlad när jag körde hem.


Nu väntar jag på att det ska gå in att jag ÄR pensionär.

 

Kramis till er alla.

 

  

 
 
Primrose

Primrose

20 oktober 2014 10:33

Så vackert fat och annat fint du fick! Så kul för dig att få höra hur omtyckt på alla sätt du varit och är!
Kul med visad uppskattning efter en massa jobbår.
Ha det nu fortsatt härligt. STOR KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

skogsfen

20 oktober 2014 11:36

Jag visste att jag var omtyckt men inte att det var så mycket. Klart jag blev glad. Jag tror på att vara den man är, oavsett vad.
Detsamma till dig med, kramis.

 
Spanaren

Spanaren

20 oktober 2014 19:20

En go rar vän som du är har blivit riktigt uppvaktad *bra*
Så mycket fint du fick och så böcker till det också ... nu myser hon :-)
Tänk att man måste sluta för att få veta allt detta fina?!?!
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

skogsfen

21 oktober 2014 07:45

Ja jag myser....och vet att jag har gjort bra val både nu och då när jag jobbade.
Kramis.

 
Tove Olberg

Tove Olberg

20 oktober 2014 20:12

Delar din glädje!
Kram

http://toveolberg.blogspot.se

skogsfen

21 oktober 2014 07:46

Tack för det, delad glädje dubbel....
Kramis.

 
Ruth

Ruth

21 oktober 2014 12:46

�� GRATTIS �� till en ny ärofylld titel ”Pensionär”, tror du kommer att må så bra när du kommer in i din roll. Så mycket fint du har fått, älskar det gråa fatet, har sett dessa i inredningsaffären vi har här, hade gärna köpt, men fy råttan så dyra, många hundralappar.
Önskar dig en fin dag. Kramelikram ��

http://bernamis.bloggplatsen.se

skogsfen

21 oktober 2014 19:33

Ja jag blev helförälskad i det grå fatet. Kommer nog vänja mig alldeles säkert ;) vid att vara pensionär.
Kramelikram Ruth.

 
Ingen bild

Bosse Lidén

21 oktober 2014 17:26

Du var säkert värd vartenda ord. Kunde du hålla tillbaka tårarna? Den boken ser jag fram emot att läsa. Backman är bra. Oveboken allra bäst. Ska bli spännande att se var jag placerar Britt-Marie i jämförelse. Hoppas du får njuta av minst 30 års sommarlov, varav 30 friska. Själv vill jag somna i lugnt i sömnen. Det vill säkert de flesta. Kram Bosse

skogsfen

21 oktober 2014 19:41

Nej det var svårt men samtidigt också härlig stämning. Ja Ove var en härlig man så jag kommer nog gilla den här.Jo så är det nog Bosse vi vill somna in stilla och lugnt. Men än finns det tid till att leva, eller hur. Ska läsa din och Solveigs bok återkommer med vad jag tycker. Men är den bara hälften så bra som din förra så vet jag att jag får en fin läsupplevelse.
Kramis.

 
Ingen bild

tulipaner

25 oktober 2014 18:47

så fint,och jag lovar att du var värd det!
och alla ord som du fått höra,sug åt dig.jag har ju läst så fina saker du skrivit om brukarna,så jag förstår att dom har tyckt om dig,samt arbetskamraterna oxå/kram

skogsfen

26 oktober 2014 10:13

Kram på dig tulipan och tack för DINA fina ord...jag har läst mycket fint på din sida med. Så tack det samma.
Kramis.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards