Skogsfen

Direktlänk till inlägg 30 september 2013

Vidare äventyr i Göteborg.

Av skogsfen - 30 september 2013 10:14

Lördag och solen skiner fortfarande....

Och vi startar på Götaplatsen.  

 

Sen fortsatte vi ner till Nordstan naturligtvis så fotade jag bara med hjärtat.

Men sen gick vi till Kosmos och åt en god måltid. Det fotade jag med både hjärta och telefon.


 

Gott.

Sen gick vi till Universeum och kollade på...

   

Han stod utanför och motade in oss.................Världens giftigaste orm..........Vill ni smaka, ska dras i sand först. 


Nejtack sa vi och valde dessa istället  

Men tyvärr så var de inte så goda som de såg ut.

Spårvagn hem till husvagnen...somnade sött till TVen.


Vi avslutade resan med frukost i husvagnen.

 


Sen åkte vi nöjda hem med detta....


 

Hej då Göteborg vi seeees.

Kram från Skogsfen.

  

Ett ord på vägen: Borta bra men hemma bäst (okänd)

                  









 
 
primrose

primrose

30 september 2013 11:37

Först måste kommentera fotonen från förra inlägget, när jag kommenterade fanns inga foton! Men nu ser jag ju dig och Sigrid!
Kul att se dig ,-) Hej Hej! Jättefina foton ,-))
Likaså i den här bloggen, jättefina bilder och jag ser ju hur himla mysigt du och din man har haft det!
Ser verkligen mysigt ut. Gott också ,-)
Ser att du fick med dig flera böcker hem, som ser intressanta ut!
Göteborg är en vacker stad, har en moster med familj där. Men det är så längsedan jag själv var där, vi hämtade ju Art några mil utanför Göteborg, men då var vi ju inte inne i själva staden ,-)
Kul att Helgen blev så lyckad för er!
Ha det fortsatt fint, KRAM Primrose ,.)

http://enrosafluga.blogspot.com

skogsfen

30 september 2013 12:35

Jag satte in fotona nu sen vi kom hem lättare då. Ja vi har haft en kanonhelg.
Ta en tur in i stan nästa gång mycket att kolla på.
Ha det gott och kram från Skogsfen.

 
Spanaren

Spanaren

30 september 2013 13:03

Så mycket av gott du visar oss ... vem blir inte sugen *ler*
Fina bilder!
Wow vilka bokkap du har gjort *tumme upp*
Fick du alla signerade också?
/kram

Ps Missat inlägg igen )-: ... men det tog jag allt igen :-)

http://spanaren55.bloggplatsen.se

skogsfen

2 oktober 2013 23:11

Nej det var bara Sigrid denna gång. Kramis.

 
Ulla

Ulla

30 september 2013 15:04

Visst är det så,,,borta bra men hemma bäst. Fina foton från mitt Göteborg.
Kul att helgen blev´bra. Ha det så bra,,,,,,,kram..o välkommen åter till Götet,,,solen strålar även denna dag,,,

http://hoppets.bloggplatsen.se

skogsfen

2 oktober 2013 23:12

Vi kommer tillbaka jag lovar...gillar Göteborg.
Kramis.

 
Ingen bild

Lynx63

30 september 2013 19:35

Hurra för din fina helg, nu blir man hungrig & lässugen.
Stor kram och en till :)

skogsfen

2 oktober 2013 23:13

Du får ta dig till Göteborg nästa år och kolla in bokmässan. Kramis.

 
Ruth

Ruth

30 september 2013 23:51

Många böcker att plöja igenom mysiga höstkvällar framför brasan. Bokmässan är läsnördars mecka. Göteborg kan roa en med mycket trevligt. Fina bilder och nu kurrar magen, får bli en macka innan jag kryper till kojs, vilket sker inom några minuter.
Kram och god natt vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

skogsfen

2 oktober 2013 23:16

Ja nu blir det att trappa ner på jobbet så jag kan hinna läsa lite också. Göteborg är en fin stad och det finns mycket man kan hitta på.
Kramar från Skogsfen.

 
Ingen bild

Bosse Lidén

1 oktober 2013 15:35

Tack för trippen till Götet. :) Du verkar ha god läs smak. Bra att du fick en andra chans att köpa en signerad bok. Kram

skogsfen

2 oktober 2013 23:17

Den chansen jobbade jag på i ett helt år. Tänkte verkligen inte göra om misstaget igen.
Kramis.

 
tulipaner

tulipaner

1 oktober 2013 17:05

Men vilket välkomnande,det var inte så dumt! gillar statyer:)
Ser väldigt gott ut (maten) godiset brukar se så himla gott ut och i verkligheten så är det så där.men är man hungrig då smakar det nog:)

ormen lämnar vi till dess bild.

fina böcker du köpt,och god frukost ni ätit.så mysigt och åka med husvagnen så där,och sen känna att nu är vi hemma i vår vagn!

ha det så bra!

http://tulipaner

skogsfen

2 oktober 2013 23:21

Usch ja godiset var urk, fett och nästan ingen smak. Men allt det andra var så himla bra så då får man ta en sån smäll.
Böckerna har jag ju kvar länge.
Kram från Skogsfen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards